نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادسازی مؤلفه‎ های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی مقایسه اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
  • آموزش علوم مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]

ا

  • اثربخشی مدرسه کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوش‌بینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
  • استرس شغلی رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
  • اشتیاق تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
  • اضطراب امتحان بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • انگیزه چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
  • انگیزه خواندن تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
  • اینترنت بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]

ب

  • برنامه درسی مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
  • برنامه درسی تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
  • برنامه درسی مؤلفه‎ های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • بلوغ حرفه‌ای رابطه بلوغ حرفه‌ای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
  • بهسازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستان‌های شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]

ت

  • تاب‌آوری بررسی رابطه بین تاب‌آوری و ویژگی‏های جمعیت‌شناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]
  • تحلیل مضمون ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • تدریس فعال چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
  • تسهیم دانش نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • توانایی درک مطلب تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
  • توسعه‌حرفه‌‌ای بررسی راهکارهای توسعه حرفه‌‌ای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
  • توسعه حرفه‌ای ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • توسعه حرفه‌ای بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]

ج

  • جو مدرسه کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوش‌بینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]

ح

  • حمایت سازمانی نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
  • حمایت مافوق و حمایت سرپرست نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]

خ

  • خلاقیت نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • خودتنظیمی هیجانی مقایسه اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
  • خودکارآمدی بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • خوش‌بینی علمی‌ کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوش‌بینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]

د

  • دانشجومعلمان مقایسه اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
  • دانش فراشناختی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
  • دانشگاه ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • دانشگاه فرهنگیان تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
  • دورۀ ابتدایی مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]

ر

  • راهبردهای انگیزشی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستان‌های شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
  • راهبردهای فراشناختی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
  • راهبردهای فراشناختی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستان‌های شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
  • رفتارهای نوآورانه رابطه بلوغ حرفه‌ای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
  • رهبری کوانتومی تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
  • رهیافت‌های بدیل بررسی راهکارهای توسعه حرفه‌‌ای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
  • رهیافت‌های سنتی بررسی راهکارهای توسعه حرفه‌‌ای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
  • روایت‌پژوهی روایت‌های معلمان از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
  • روش تدریس جیگ‌ساو بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • روش‌های تدریس مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
  • ریاضی چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]

س

  • سازگاری تحصیلی بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • سازمان یادگیرنده شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
  • سبک‌های مدیریت کلاس نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
  • سرمایه اجتماعی تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]

ش

  • شبکه مضامین ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]

ط

  • طراحی آموزشی تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]

ع

  • علاقه چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
  • عملکرد شغلی بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه بین تاب‌آوری و ویژگی‏های جمعیت‌شناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]
  • فرسودگی شغلی اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
  • فعالیت اجتماعی تدریس مدل‌یابی هیجان‌های تدریس معلمان بر مبنای فعالیت‌های اجتماعی تدریس و مهارت‌های هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
  • فلات ساختاری نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
  • فلات شغلی نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
  • فلات محتوایی نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
  • فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • فناوری بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]

ک

  • کارایی جمعی معلم کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوش‌بینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
  • کارورزی تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
  • کیفیت تدریس شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]

م

  • مدارس دخترانه رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
  • مدل معادلات ساختاری مدل‌یابی هیجان‌های تدریس معلمان بر مبنای فعالیت‌های اجتماعی تدریس و مهارت‌های هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
  • مدیران مدارس تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
  • مدیریت زمان رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
  • مشکلات یادگیری روایت‌های معلمان از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
  • معلم مؤلفه‎ های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
  • معلمان بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]
  • معلمان اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
  • معلمان نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
  • معلمان و پایه دوم ابتدائی رابطه بلوغ حرفه‌ای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
  • معلم محور شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
  • مقطع متوسطه اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
  • مهارت مقابله با استرس اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
  • مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
  • مهارت‌های نرم ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • مهارت‎های هیجانی-اجتماعی معلم مدل‌یابی هیجان‌های تدریس معلمان بر مبنای فعالیت‌های اجتماعی تدریس و مهارت‌های هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
  • موفقیت تحصیلی کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوش‌بینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]

ن

  • ناتوانی یادگیری روایت‌های معلمان از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
  • نگارش تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
  • نوآوری نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • نوآوری سازمانی تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
  • نومعلمان تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]

و

  • ویژگی‏های جمعیت شناختی بررسی رابطه بین تاب‌آوری و ویژگی‏های جمعیت‌شناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]

ه

  • هدف تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستان‌های شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
  • هوش عاطفی بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]
  • هوش هیجانی بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]
  • هیجان‎های معلم مدل‌یابی هیجان‌های تدریس معلمان بر مبنای فعالیت‌های اجتماعی تدریس و مهارت‌های هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]

ی

  • یادگیری فعال چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]