آ
-
آزادسازی
مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
آموزش سرمایههای روانشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
-
آموزش علوم
مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
ا
-
اثربخشی مدرسه
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
-
استرس شغلی
رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
-
اشتیاق تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
-
اضطراب امتحان
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
-
انگیزه
چگونه توانستم با استفاده از روشهای تدریس فعال و ایجاد موقعیتهای یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانشآموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
-
انگیزه خواندن
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
-
اینترنت
بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفهای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]
ب
-
برنامه درسی
مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
-
برنامه درسی
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
-
برنامه درسی
مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
بلوغ حرفهای
رابطه بلوغ حرفهای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
-
بهسازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
پ
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستانهای شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
ت
-
تابآوری
بررسی رابطه بین تابآوری و ویژگیهای جمعیتشناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]
-
تحلیل مضمون
ارائه الگوی توسعه حرفهای اعضای هیئتعلمی مبتنی بر مؤلفههای مهارتهای نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
تدریس فعال
چگونه توانستم با استفاده از روشهای تدریس فعال و ایجاد موقعیتهای یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانشآموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
-
تسهیم دانش
نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفهای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
توانایی درک مطلب
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
-
توسعهحرفهای
بررسی راهکارهای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
-
توسعه حرفهای
ارائه الگوی توسعه حرفهای اعضای هیئتعلمی مبتنی بر مؤلفههای مهارتهای نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
توسعه حرفهای
بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفهای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]
ج
-
جو مدرسه
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
ح
-
حمایت سازمانی
نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
حمایت مافوق و حمایت سرپرست
نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
خ
-
خلاقیت
نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفهای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
خودتنظیمی هیجانی
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
-
خودکارآمدی
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
-
خوشبینی علمی
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
د
-
دانشجومعلمان
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 65-85]
-
دانش فراشناختی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
-
دانشگاه
ارائه الگوی توسعه حرفهای اعضای هیئتعلمی مبتنی بر مؤلفههای مهارتهای نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
دانشگاه فرهنگیان
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
-
دورۀ ابتدایی
مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
ر
-
راهبردهای انگیزشی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستانهای شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
-
راهبردهای فراشناختی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 59-76]
-
راهبردهای فراشناختی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستانهای شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
-
رفتارهای نوآورانه
رابطه بلوغ حرفهای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
-
رهبری کوانتومی
تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
-
رهیافتهای بدیل
بررسی راهکارهای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
-
رهیافتهای سنتی
بررسی راهکارهای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی شهر لالجین [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 41-57]
-
روایتپژوهی
روایتهای معلمان از مشکلات یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
-
روش تدریس جیگساو
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
-
روشهای تدریس
مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
-
ریاضی
چگونه توانستم با استفاده از روشهای تدریس فعال و ایجاد موقعیتهای یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانشآموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
س
-
سازگاری تحصیلی
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
-
سازمان یادگیرنده
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
-
سبکهای مدیریت کلاس
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
-
سرمایه اجتماعی
تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
ش
-
شبکه مضامین
ارائه الگوی توسعه حرفهای اعضای هیئتعلمی مبتنی بر مؤلفههای مهارتهای نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
ط
-
طراحی آموزشی
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
ع
-
علاقه
چگونه توانستم با استفاده از روشهای تدریس فعال و ایجاد موقعیتهای یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانشآموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
-
عملکرد شغلی
بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی رابطه بین تابآوری و ویژگیهای جمعیتشناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]
-
فرسودگی شغلی
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
-
فعالیت اجتماعی تدریس
مدلیابی هیجانهای تدریس معلمان بر مبنای فعالیتهای اجتماعی تدریس و مهارتهای هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
-
فلات ساختاری
نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
فلات شغلی
نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
فلات محتوایی
نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفهای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
فناوری
بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفهای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]
ک
-
کارایی جمعی معلم
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
-
کارورزی
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
-
کیفیت تدریس
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
م
-
مدارس دخترانه
رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
-
مدل معادلات ساختاری
مدلیابی هیجانهای تدریس معلمان بر مبنای فعالیتهای اجتماعی تدریس و مهارتهای هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
-
مدیران مدارس
تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
-
مدیریت زمان
رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 87-102]
-
مشکلات یادگیری
روایتهای معلمان از مشکلات یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 41-58]
-
معلم
مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 1-23]
-
معلمان
بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفهای در بین معلمان ابتدایی اصفهان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 13-30]
-
معلمان
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
-
معلمان
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
-
معلمان و پایه دوم ابتدائی
رابطه بلوغ حرفهای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 79-91]
-
معلم محور
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 71-83]
-
مقطع متوسطه
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
-
مهارت مقابله با استرس
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 43-64]
-
مهارتهای فراشناختی دانشآموزان
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 105-120]
-
مهارتهای نرم
ارائه الگوی توسعه حرفهای اعضای هیئتعلمی مبتنی بر مؤلفههای مهارتهای نرم [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
مهارتهای هیجانی-اجتماعی معلم
مدلیابی هیجانهای تدریس معلمان بر مبنای فعالیتهای اجتماعی تدریس و مهارتهای هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
-
موفقیت تحصیلی
کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 25-42]
ن
-
ناتوانی یادگیری
روایتهای معلمان از مشکلات یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1399، صفحه 87-104]
-
نگارش
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
-
نوآوری
نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفهای شهید رجایی کاشان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
نوآوری سازمانی
تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 59-70]
-
نومعلمان
تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 31-49]
و
-
ویژگیهای جمعیت شناختی
بررسی رابطه بین تابآوری و ویژگیهای جمعیتشناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 25-39]
ه
-
هدف تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستانهای شهرستان قم [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 52-61]
-
هوش عاطفی
بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]
-
هوش هیجانی
بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 77-86]
-
هیجانهای معلم
مدلیابی هیجانهای تدریس معلمان بر مبنای فعالیتهای اجتماعی تدریس و مهارتهای هیجانی-اجتماعی معلمان [دوره 5، شماره 3، 1399، صفحه 63-77]
ی
-
یادگیری فعال
چگونه توانستم با استفاده از روشهای تدریس فعال و ایجاد موقعیتهای یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانشآموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟ [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 15-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد